بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

صدای_معلم به نام خدای عادل ‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

صدای_معلم

به نام خدای عادل

‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی  و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

‏باسلام و تحیات

‏اینجانب دبیربازنشسته  دبیرستانهای مشهد مقدس  افتخار دارم چهل و یک سال است در خدمت تعلیم و تربیت  فرزندان کشور اسلامیمان هستم

‏پس از بازنشستگی به دلیل نیاز مالی همه ساله مشغول به تدریس هستم 

‏دررابطه با نحوه پرداخت حق الزحمه نیروهای حق التدریس چند سوال از شما بزرگواران دارم که قبول زحمت بفرمایید و پاسخ را بیان کنید :

 ‏ ‏۱ - نیروهای حق التدریس در کنار نیروهای شاغل  همزمان در فضای مجازی تدریس داشتند

اگر به قول شما عزیزان  نیروهای حق التدریس اسفند و فروردین تدریس نداشتند و بقیه ماهها هم بر اساس عملکرد به آنان حق الزحمه  پرداخت شده است وضعیت نیروهای شاغل هم دقیقا مثل حق التدریس ها بوده است

‏سوال این است حقوق شاغلین هم همینگونه پرداخت شده یعنی اسفند و فروردین حقوقشان قطع شده و بقیه ماهها بر اساس عملکرد به انان حقوق داده اند؟

 ‏ ‏۲ - اگر قرار بود پرداخت ها اینگونه باشد نمی بایست ابتدای سال ابلاغ ها بر این اساس صادر می شد و نیروها مطلع می شدند ؟

 ‏ ‏۳ - در دبیرستانی که ما شاغل هستیم ساعات کلاسی ۷۰ دقیقه است ۳۵ دقیقه تدریس و ۳۵ دقیقه پاسخ به سوالات و بررسی تکالیف دانش آموزان که برای بازدهی بیشتر این دو مورد  با هم ادغام شده و عملا کلاس ۷۰ دقیقه ای برگزار می شود این موضوع طی بخشنامه ای به اولیاء محترم و دبیران گرامی رسما از طرف دبیرستان اعلام شده است پرداخت بر مبنای ۳۵ دقیقه مغایرتی با این عملکرد ندارد ؟

 ‏ ‏۴ - با اینگونه عملکرد فکر نمی کنید حیثیت دبیران در بین خانواده های دانش آموزان و نیز خانواده های خودشان و همچنین  دانش آموزان خدشه دار شده و آبروی شغلی ایشان در خطر است ؟

 ‏ ‏۵ - همه شما بزرگواران اذعان دارید که تدریس در فضای مجازی هم بسیار مشکل تر و وقت گیر تر است و هم  دبیران محترم از گوشی شخصی استفاده می کنند و برای هزینه های تعمیرات و نیز هزینه اینترنت رقم های بسیار بالائی را پرداخت می کنند آیا سزاوار نیست همه این فاکتور ها در نظر گرفته شود ؟

 ‏ ‏۶ - چون شرایط کرونا وضعیت استثنایی را بوجود آورده بهتر نیست قوانین هم استثنائی وضع شود و حقوق همکارانتان تضییع نگردد ؟ 

‏برادر کوچک شما - التماس دعا

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.