بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)

گیلان ، در روزی که گذشت (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام آیین های جشن و سرور در مناطق مختلف استان برگزار شد.

مزار شهدای لنگرود هم در آخرین جمعه ی سال عطرافشانی شد.

از پایگاه جامع مداحی علمدار رودبار رونمایی شد. این پایگاه مجازی از بخش های اخبار ، یادداشت ، اشعار ، ذاکرین آسمانی تشکیل شده ،

ساخت 56 واحد مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه رودسر آغاز شد.

رییس ستاد اقامه نماز گیلان در اجلاس نماز که در آستارا برگزار شد،  گفت: در حال حاضر در 2 هزار مدرسه گیلان امکان اقامه نماز وجود دارد که با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

امام جمعه و فرماندار آستارا هم در این همایش بر انجام این فریضه ی الهی و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها تاکید کردند.

سپاه پاسداران گیلان برای حمایت از صنعت چوب   طرح زراعت چوب را اجرا می کند.

رییس سازمان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان گفت: در این طرح 110 هزار اصله نهال در 100 هکتار از اراضی استان به ویژه  رشت و صومعه سرا کاشته شده است. سرهنگ حسن حبیبی افزود: این طرح با هدف کاهش قاچاق چوب ، توسعه ی جنگل ، و حفظ محیط زیست اجرا می شود.

ممنوعیت اقامت در کمپ های شهرستان سیاهکل.فرماندار سیاهکل در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان با اشاره به ضرورت رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی گفت: اقامت در اماکن دولتی و منابع طبیعی بویژه کمپ های جنگلی در ایام نوروز ممنوع است.

مرکز نیکوکاری و کارآفرینی سرار شهید سلیمانی سنگر با هدف شناسایی و کمک به جوانان بیکار این بخش به بهره برداری رسید. به گفته معاون اشتغال کمیته امداد گیلان این مرکز به جوانان جویای کار تسهیلات در زمینه های کشاورزی ، عمرانی و تولیدی پرداخت خواهد کرد.

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.