بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

مردم و مسافران کم توقع را دریابید

مردم و مسافران کم توقع را دریابید

نیاز چهارمحل به چهار سطل زباله

قابل توجه شورای اسلامی و دهیاری چهارمحل:

برای مسافرت و یک کار پژوهشی چند روزی در حوالی #چهارمحل مزاحم مردم خونگرم این روستا بودیم، پس از پایان سفر زباله های جمع آوری شده چندروزه را با خود به داخل روستا بردم #متاسفانه سطل زباله ای در سطح روستا برا تخلیه پیدا نکردم به ناچار با #شرمندگی زباله را جلو مغازه ای که ازش خرید میکردیم گذاشتم و رفتم

این سری هم اومدیم همون حالت برامون اتفاق افتاد، از صاحب مغاره پرسیدم سری گذشته #زباله ها را کجا بردی ؟ میخام ببرم همونجا خالی کنم، مغازدار گفت ؛ بازم همینجا جلو مغازه بذار.....

پیگیر موضوع شدم، مغازدار خوش برخورد و منصف سه شبانه روز زباله های سری گذشته را #شب برده داخل مغازه #روز آورده بیرون تا تراکتور جمع آوری سرموعدهای از قبل تعیین شده اومده برده تخلیه کرد

اولا شرمنده مغازه دار شدم #ثانیا از شما که بچه محلهاتون گفت اصالتی چهارمحلی دارید و به اطلاع تون برسونم تا پیگر باشید خواهش میکنم از طرف ما حتما از آقای......تشکر کنید ثالثا به دهیار و شورای محل بگوید حداقل در مسیرهای اصلی چهار سطل زباله ۸۰ کیلویی نصب کنند تا مشکلات اینچنینی پیش نیاید و مسافران شرمنده نشوند

درفک خبر نخستین نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.