بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰)

گیلان در روزی که گذشت (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰)

شانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرعت روند تزریق واکسن کرونا ازهفته آینده در گیلان/معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در بازدید از روند واکسیناسیون عمومی در شهرستان رشت گفت:  برای ارتقای نظم عمومی و حفظ سلامت مراجعه کنندگان مکان های جدیدی برای واکسیناسیون افراد در نظر گرفته شده و از هفته آینده واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام می شود.

ناجا ضامن امنیت و اقتدار کشور/ امام جمعه لاهیجان در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی این شهرستان گفت : نیرو‌های مسلح از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز نقشی مهم در تامین امنیت و اقتدار کشور داشته‌اند ودر این بین نقش دلیر مردان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و تمنیت در جامعه بسیار برجسته است.

آزمون برون سپاری خدمات نقشه برداری عرصه املاک گیلان با شرکت بیش از 300 شرکت کننده  امروز برگزار شد.

گردهمایی خبرنگاران بسیج رسانه صومعه سرا / رئیس سازمان بسیح رسانه سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به در پیش بودن انتخابات 28 خرداد وترفندهای رسانه ایی دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز رسالت خطیر اصحاب رسانه بیان تحلیل صحیح و واقعی مسایل جامعه و ایجاد انگیزه و امید افرینی در بین مردم است، تا انتخابات پر شور در کشور برگزار شود.

افتتاح یک واحد بومگردی در تالش

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت : این واحد بومگردی  با یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در منطقه ماشین خانه تالش افتتاح شد و با بهره برداری از مرحله نخست این طرح 7 نفر مستقیم مشغول بکار شدند.

به مناسب روز جمعیت امام جمعه اطاقور به همراه جمعی از مسئولان این بخش  با حضور در منزل تعدادی از خانواده ها یی که بیش از یک فرزند داشتند  دیدار کردند.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی زباله آستارا

فرماندار آستارا در بازدید از جایگاه دفن زباله این شهرستان گفت: این اعتبار برای استانداردسازی و توسعه زیرساخت های بهداشتی جایگاه دفن زباله این شهرستان اختصاص یافته و به زودی فاز دوم این طرح به اتمام خواهد رسید/ شهردار آستارا هم به حجم  زیاد زباله های ورودی از بخش لوندویل و روستاها به محل دفن زباله اشاره کرد وگفت: آستارا به دلیل اجرای خوب طرح تفکیک زباله از مبداء جزو شهرهای موفق درگیلان است .

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.