بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

"برکت مهمان"

کسانی که می خواهند زیارت بروند ولی نمی توانند باید چکار بکنند ؟

در مفاتیح داریم زیارت از راه دور . فردی خدمت امام صادق (ع) آمد و گفت : من دوست دارم به زیارت امام حسین (ع) بروم . آقا گفت زیر آسمان برو و رو به قبله سه مرتبه بگو : صلی الله علیه یا ابا عبدالله و تو در ثواب زیارت شریک می شوی . در تولد و شهادت ائمه معصومین مقید باشید. دو رکعت نماز بخوانید و به روح آن شخصیت هدیه کنید . مثلا امشب شب اربعین است . دو رکعت نماز بخوانید و به امام حسین (ع) هدیه کنید و بگویید یا ابا عبدالله . با این کار اسم من در جزء زائران ثبت میشود . حالا ممکن است آن نمره ای که زائر کربلا می گیرد من نگیرم ولی بخشی از ثواب زیارت را می برم . وقتی جابربن انصاری در شب اربعین به کربلا آمد گفت : که ما در ثواب شهادت حسین و یارنش با آنها شریک هستیم . من از پیامبر شنیدم که هر کس هر قومی را دوست داشته باشد با همان قوم مشهور میشود . گاهی دوست داشتیم که مثلا فردا که روز اربعین است در کربلا باشیم و وقتی تلویزیون کربلا را نشان میدهد اشک تو جاری می شود ، شما در ثواب شریک هستی . زیارت از راه دور برای هر معصومی ممکن است . انسان دو رکعت نماز بخواند و هدیه کند انشاء الله در ثواب زیارت شریک می شویم.

حاج_آقا_رفیعی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.