بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

#صدای_معلمان قابل توجه وزیر آینده آ.پ ؛

#صدای_معلمان

قابل توجه وزیر آینده آ.پ ؛

با شروع سال تحصیلی ، ما دیگر نمیتوانم با گوشی شخصی خود که با قسط و قرض تهیه کرده ایم و هزینه شخصی اینترنت ، کلاس آنلاین تشکیل دهیم .

جهت اطلاع به اون فردی که گفتن ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جزو نخبگان هستیم و قید خیلی جاها رو زدیم

خب برادر یا خواهر گرامی شاید اون خرید خدمات که الان داره فعالیت می کنه زمان کنکورش آ.پ از طریق کنکور سراسری جذب نداشته( سال ۸۷ الی ۹۱)

‏چرا نیروهای خریدخدمات۹۳به بعد که ۷سال کلاس رفتن با۷ماه بیمه وحقوق یه تومن توی دورترین مناطق محروم وبیش از۸۰۰ساعت ضمن خدمت استخدام نشن؟؟؟؟؟چراااااااا

سلام

جناب اقای رئیسی برای فرهنگیان اگه قدمی برندارید نابود میشیم دارم با اسنپ کار میکنم

چه گناهی کردیم معلم شدیم با مدرک فوق لیسانس

درگذشت همکار عزیزمان خانم زینب تحویلدار در اثر کرونا به همکاران ناحیه یک به‌خصوص همکاران دبیرستان بشارت تسلیت میگم روحش قرین رحمت الهی

با سلام

در جواب دوستی ک گفته بودند دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همه از رتبه های برتر و نخبه ها هستند عرض میکنم، چند سال هست ک پایین ترین رتبه ها و بدترین معدل ها جذب میشن و متاسفانه در زمان ما دانشگاه فرهنگیان نیرو نمیگرفت،  گناه ما چیست؟؟؟

ما نیرو های خرید خدمات با سختترین شرایط و کمترین دریافتی که از قبل عید هیچ حقوقی دریافت نکردیم کار میکنیم، لطفا صدای ما باشید تا از این سر در گمی نجات پیدا کنیم.

اخه این چندر غاز حقوق چیه که دقایق اخر ثانیه های اخر ماه واریز می کنین و ما معلما رو خون جگر می کنین. به اندازه ی کافی زیر خط فقر هستیم و زیر بار تورم و گرونی له شدیم.

سلام لطفا این را به گوش مسئولین مربوطه برسانید

مسئولین محترم که می فرمائید از اول مهر آموزش مجازی مگه امکان داره ؟

ما نه دانش آموز را دیده ایم و نه دانش آموز ما را نه هنوز با هم ارتباط برقرار کرده ایم و...مگه میشه به صورت مجازی روز اول بگیم سلام من معلم شما هستم درس شروع.این غیر ممکن هست جدا از خستگی تدریس مجازی و آنلاین .

خستگی اینکه دانش آموز یاد نگیره هزاران برابر بیشتر هست.خواهشا یه تدبیر درست و به جا داشته باشید.نهایتا سال تحصیلی با اندکی تاخیر شروع شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

لطفا به این مسائل هم توجه داشته باشید.

‏سلام خسته نباشید.میخاستم درباره پاداش بازنشتگان۹۹سوال کنم

سلام.از آقای رییسی رییس جمهور محترم درخواست میکنیم که گزینه های بهتر و موثرتری برای زراتخانه مهم آموزش و پرورش معرفی کنند.این چند سال  ضربات جبران ناپذیری به بدنه آموزش این کشور و دانش آموزان و فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان وارد شد.انشاالله وزیری لایق و کاردان برای مدیریت این سازمان مهم و حیاتی پا به عرصه کارزار بگذارد.

با سلام و احترام.تعاون آموزش و پرورش تایباد بخشنامه زیر بیمه را فرستاده و دو موضوع مبهم  است.یکی اینکه وقتی هنوز آمار ثبت نام و تعداد دانش آموزان مشخص نیست روی چه حسابی مدارس باید مبلغ بیمه را از الان واریز نمایند آنهم تقریبا یکماه مانده به مدارس در صورتیکه بخشنامه وزارتی ضمیمه شده فقط مبلغ را مشخص کرده و هیج تاریخی  اعلام نشده است .دوم چرا باید این مبلغ از طریق کارتخوان مستقر در تعاون و حسابی که شخصی است و نه دولتی و در  بانک قرض الحسنه ی مهر مفتوح است واریز شود؟لطفا از تعاون استان پیگیری بفرمایید که این موضوع سراسری است یا مختص تایباد است چون که تعاون تایباد قبلا هم ازین خودمختاری ها داشته از قبیل اجبار همکاران به بیمه آتش سوزی و ...

مثل همیشه حرف های بی پایه و اساس .

نصف معلم ها واکسن آسترازنکا زدن و دوز دوم نیمه آبان ماهه و مرتب برای خودشون خبر پخش می کنن که کلیه معلم ها تا قبل مهرماه به طور کامل واکسینه شدن .

بعد ما انتظار تحول در آموزش و پرورش داریم . یه حساب کتاب سر انگشتی نمی تونن بکنن .

فرهنگیان خراسان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.