بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت(۳۰مهر ۱۴۰۰)

گیلان در روزی که گذشت(۳۰مهر ۱۴۰۰)

به مناسبت هفته وحدت ، جشن بزرگداشت این هفته درمسجد روستای خوشه بر رضوانشهر برگزار شد.

امام جمعه رضوانشهر هم در همایش روحانیون تشیع و اهل تسنن این شهرستان گفت: تحکیم وحدت شیعه وسنی ضربه سنگینی برپیکره ی دشمنان اسلام و تفرقه افکنان زده است.

مراسم عصری با شعرهم به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با شعرخوانی شاعران شیعه و سنی در آستارا برگزار شد.

امام جمعه آستارا هم در دیدار علمای شیعه و سنی هم با بیان اینکه وحدت از الزامات دنیای اسلام است گفت: وحدت ملت ما شکوه و عظمت ایران اسلامی را با دوام و ماندگار خواهد کرد.

جمعی از مدیران اداره کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی  گیلان به همراه مسوولان شهرستان شفت با خانواده شهید فروزش در شفت دیدار کردند.

شهید علیرضا فروزش سال ۶۷ در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسید.

تزریق  ۹۰ درصدی دوز اول واکسن کرونا در رضوانشهری

فرماندار رضوانشهر در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان برضرورت تلاش برای افزایش آگاهی بخشی وترغیب شهروندان بویژه دانش آموزان برای نهایی شدن تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

کشف سلاح شکاری و انواع دام های غیرمجاز درآستانه اشرفیه

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدند 11 قبضه سلاح شکاری و 19 فقره انواع  دام های غیرمجاز را از آب بندان ها و زمین های کشاورزی کشف و جمع آوری کنند

توسعه فضاهای ورزشی ماسال

فرماندار ماسال در نشست شورای اداری بر ضرورت همیاری دستگاه های اجرایی برای توسعه فضاهای ورزشی  این شهرستان تاکید کرد و گفت: دولت اهتمام ویژه ای به سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد.

کشف چوب قاچاق در رودسر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: ۸تن چوب آلات جنگلی قاچاق از گونه توسکا ، اوجا به ارزش 20 میلیون تومان از 3 نفر کشف و ضبط شد و این افراد تحویل دستگاه قضا شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.