بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گلایه متخصصین زنان و زایمان از لاک جیغ مادران باردار

گلایه متخصصین زنان و زایمان از لاک جیغ مادران باردار

یادتونه چند وقت پیش از تزئینات لاکچری اتاق‌های زایمان و قیمت‌های عجیب و غریبش نوشتیم و اینکه تجملات برخی از بلاگرا و سوئیت هوم‌ها به اتاق‌های عمل‌ هم کشیده شده!

حالا امروز ایسنا گزارش جالبی از گلایه‌های پزشک‌ها و ماماهای بخش زنان و زایمان بیمارستان‌ها منتشر کرده و نوشته تعداد مادرانی که قبل از ورود به اتاق عمل و انجام زایمان به آرایشگاه میرن، موهاشون رو براشینگ می‌کنن، لاک می‌زنن یا ناخن می‌کارن کم نیست.

این آرایش‌ها برای ثبت عکس‌های یادگاری بعد از به‌دنیا آمدن نوزاد انجام می‌شه.

به گفته یکی از متخصصان زنان و زایمان، دستگاه تشخیص میزان اشباع اکسیژن خون روی ناخن قرار می‌گیره و بر اساس طول موج، میزان هموگلوبین متصل به اکسیژن تشخیص داده می‌شه که داشتن لاک و حنا روی ناخن‌ها در تشخیص میزان اکسیژن اختلال ایجاد می‌کنه.

همچنین آرایش، استفاده از دئودرانت و رژلب‌های رنگ تیره اجازه نمیده که پزشک متوجه تغییر حالت و رنگ بیمار یا به‌اصطلاح رنگ‌پریدگی مادر در حین خونریزی بشه.

استفاده از رنگ لاک‌های تیره مخصوصا رنگ‌های قرمز، آبی، مشکی و کاشت یا  ژلیش ناخن، کار پزشکان در اتاق عمل  رو با مشکل روبه‌رو می‌کنه. قبل از اینکه کاشت ناخن مرسوم بشه، مشکل با استون و پاک‌کردن لاک ناخن انگشت اشاره حل می‌شد اما ریمووکردن ناخن کاشته‌شده در اتاق عمل کار ساده‌ای نیست. تذکرات زیاد این موضوع توسط عوامل اتاق عمل به بیمار گاهی به برخورد ناخوشایند اونا ختم می‌شه و خاطره بدی برای بیمار می‌مونه.

پکیج قیمت‌های فیلمبرداری و عکاسی اتاق عمل

هزینه ۶ فریم عکس و چاپش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومنه.

برای تهیه فیلم کوتاه قبل از ورود به بیمارستان باید یک میلیون تومن هزینه کرد.

هزینه فیلمبرداری از اتاق عمل هم بستگی به ساعت عمل داره. مثلا از ساعت ۷ تا ۱۴ مبلغ ۸۰۰ هزار تومن، از ساعت ۱۴ تا ۱۹ یک میلیون تومن و از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومن دریافت می‌شه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.