بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مراسم گرمیداشت  میرزا کوچک جنگلی،سالروز رحلت آیت الله العظمی بهجت وشهدای حادثه تروریستی مشهد درحرم رضوی در مسجد سلیمانداراب رشت برگزارشد .

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشوردراین مراسم با تبیین مقام شامخ شهدا،عرفا وفضلا درپیشگاه الهی ونقش روحانیت درترویح فرهنگ ناب اسلامی گفت: دراین برهه از زمان که دشمنان از هیچ  ترفندی برای براندازی اسلام و انقلاب فرونمی گذراند،ملت ایران همچون همیشه ،نقشه های شوم دشمنان اسلام را نقش برآب می کنند .

استاندار در بازدید از خطوط تولید شرکت کاشی خزر در شهر صنعتی رشت، با اشاره به هدف گذاری‌های کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید به ویژه در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، گفت: راه اندازی ۶۸ کارخانه نیمه تعطیل و تعطیل به عنوان یکی از اولویت‌های مهم بخش صنعت در گیلان امسال هدف گذاری شده است.

استاندار همچنین در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با اشاره به اهمیت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: با بیان نتایج و آثار مثبت اجرای این طرح و توجیه اقتصادی آن، به ویژه برای قشر‌های کم درآمد باید اعتماد مردم را که در گذشته کاهش یافته بازگردانده شود.

امضای تفاهمنامه ۴ جانبه برای کمک به توسعه علم و فناوری گیلان

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان گفت: با تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پارک علم و فناوری گیلان، کارخانه نوآوری استان، انجمن خیران علم و فناوری ایرانیان و شرکت نیکان تجارت و توسعه صادرات ایلیا از استان تهران، قرار است طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و خلاق مبتکران گیلانی که ارزش اقتصادی دارند برای تجاری سازی در شبکه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شوند.

طرح بنای نور در رودسر

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات رودسر با بیان اینکه این طرح با هدف کمک به بازسازی عتبات عالیات بویژه ساخت صحن حضرت زینب(س) آغازشده  گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح  172میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شد.

رونق تئاتر پس ازکرونا

تئاتر ، کبوتری ناگهان ، از هنرمندان بندرانزلی  به روی صحنه رفت. این نتائر تا30 اردیبهشت در سالن ابراهیم  مرادی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا می شود.

برگزاری همایش جهادگران فاطمی در سنگر به مناسبت دهه بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده بسیج سازندگی درعرصه های مختلف ، از فعالیت  8 هزارو ۹۶۰جهادگربسیحی درغالب ۸۰۰ گروه جهادی برای ارائه خدمات به مردم خبرداد . درپایان این همایش از ۲۵ بسیجی جهادگر قدردانی شد  .

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار هم در دیدار با فرماندار تالش با تاکید بر لزوم استفاده هرچه بیشترازظرفیت بسیج اقشار برای حل مشکلات جامعه و تحقق شعار تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین  تاکید کرد .

در اردوی جهادی رضوانشهر هم  به همت جهادگران  بسیجیان ، اهالی روستای خلخالیان پره سر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

تا امروز بیش ازهزار و 300تن سبزچای از چایکاران سیاهکل خریداری شد.فرماندار سیاهکل دربازدید از باغ  های چای این شهرستان با اشاره به حمایت ها ی دولت از  صنعت چای وچایکاران گفت تا امروز هزار و 737 تن برگ سبزچای به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان از چایکاران سیاهکلی خریداری شد .  

شب خوش درپناه حق             

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.