بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت ( ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ )

گیلان در روزی که گذشت ( ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ )

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ماموریت جدید این سازمان هویت بخشی ملی و انقلابی است.

جلسه مشترک مدیریت پسماند شهرستان های لاهیجان و آستانه اشرفیه برای رفع مشکل پسماند و تسریع در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرداری لاهیجان برگزار شد.

به مناسبت هفته صنایع دستی، نمایشگاه صنایع‌دستی با هدف حمایت از هنرمندان در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی آستارا گفت: دراین نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی هنرمندان در ۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شده وعلاقمندان می توانند به مدت ۲ روز صبح ها از  ساعت ۱۰ تا ۱۳ وعصر ها ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن و با تخفیف ویژه خرید کنند.

کسب درآمد ماهانه زندانیان در زندان های گیلان

مدیرکل زندان های گیلان گفت: با حمایت دستگاه قضا ، از زندانیان و خانواده های با فعالیت زندانیان در کارگاه های اشتغال ماهانه 3 میلیون تومان به وضعیت معیشتی خانواده زندانیان کمک می شود.

پیش بینی برداشت 15 تنی پیله تر ابریشم در صومعه سرا

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت ۵۰۰ خانوار بهره بردار نوغان این شهرستان برداشت پیله ترابریشم از ۶۵۰ جعبه تخم نوغان را آغاز کردند.   

دیدار با 3 خانواده شهید و 2 جانباز در فومن

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران گیلان به همراه فرماندار وجمعی از مسئولان‌فومن با خانواده شهیدان ، پیش بین، خدمتگزار ، روحی و جانبازان دوران دفاع مقدس صادق باخدا و بهاری خرم دیدار کردند.   

امام جمعه ماسال در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اهمیت رشد جمعیت گفت: دستگاه های متولی باید برای ایجاد بسترهای ضروری رشد جمعیت و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تلاش کنند.

شب خوش درپناه حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.