بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

اطلاعیه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص دریافت اطلاعات فرهنگیانی که در آستانه بازنشستگی

اطلاعیه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص دریافت اطلاعات فرهنگیانی که در آستانه بازنشستگی(۲۹ سال به بالا) هستند (موضوع اجرایی شدن قانون نظام رتبه بندی)

در اجرای بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی در واحدهای آموزشی/اداری  و ارسال اطلاعات به سازمان بازنشستگی کشور، با توجه به اجرایی شدن نظام رتبه بندی (ماده ۹ قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ مجلس شورای اسلامی) این مرکز در نظر دارد به منظور برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آمار دقیقی از معلمانی که در آستانه بازنشستگی هستند، تهیه نماید.

لذا موجب امتنان است، همکارانی که دارای ۲۹ سال سابقه و بالاتر می باشند از قسمت "فرم های اطلاعاتی" در سامانه ltms نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند. بدیهی است افرادی که فرم را پر ننمایند، مسئولیت آن برعهده خود شخص خواهد بود.

بدیهی است وزارت آموزش و پرورش آمار دقیق پرسنل بازنشسته را دارد ولی از آنجایی که نیاز دارد بداند کدام یک از همکاران تمایل به ادامه همکاری را دارند، نسبت به تهیه این فرم اقدام نموده است.

برای پر کردن فرم مذکور، همکاران ابتدا از منوی "ارتباط با مرکز پشتیبانی "درخواست جدید را زده و با انتخاب آیکن "از شرکت پشتیبان سامانه" نسبت به بروزرسانی حکم و ابلاغ خود اقدام نمایند. تاکید می شود که این فرم فقط برای فرهنگیان بالای ۲۹ سال سابقه ارسال شده است.

_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.