بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت( ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ )

گیلان در روزی که گذشت( ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ )

ساخت مسکن محرومان در رشت

 سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از  همت جهادی برای ساخت ۵۰ واحد مسکن محرومان در رشت  خبرداد.

بهره برداری از ۱۱۰ طرح عمرانی لاهیجان  درهفته دولت

فرماندار لاهیجان گفت : این طرح ها در بخش های مختلف درمانی، تولیدی، راه ، برق و آب رسانی با بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم  هزار و ۹۶۴ نفر به بهره برداری می رسند.

درگذشت محقق و ادیب گیلانی

محمد اسماعیل حبیبی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گیلان گفت: جعفر بخش زاد محمودی محقق و از شاعران برجسته زبان گیلکی در سن ۸۴ سالگی بر اثر عارضه ریوی دارفانی را وداع گفت.

مرحوم جعفر بخش زاد محمودی سالها برای صیانت زبان بومی فعالیت داشت و کتاب های فرهنگ لغات گیلکی و دستور زبان گیلکی از آثار برجسته این محقق و نویسنده گیلانی است.

توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در  رشت

مسوول گروه جهادی شمس رشت گفت : این بسته های معیشتی با کمک  40میلیون تومان گروههای  جهادی بقیه الله وشمس وهمکاری ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و توزیع شد .

بهره برداری از  ۶۰ طرح عمرانی وعام المنفعه هفته دولت درآستارا

فرماندار استارا  گفت: این طرحها با ۱۲۷ میلیارد تومان  هزینه درزمینه های آب ، برق ، راه و گازرسانی ، واگذاری مسکن مددجویی  به بهره برداری می رسد.

برپایی مسابقات قرآن قاریان و حافظان قرآن خانواده ی کارکنان سپاه ناحیه صومعه‌سرا

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت : این مسابقات با هدف ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی و شناسایی افراد نخبه در رشته های قرائت، حفظ  و مفاهیم قران کریم  برگزار شد. نفرات برتر هم به  مسابقات نیمه نهایی استانی معرفی شدند.

بهره برداری طرح های عمرانی در هفته دولت در املش

مختار رضایی فرماندار املش  کفت: ۴۰ طرح عمرانی و عام المنفعه هم به مناسبت هفته دولت در املش به بهره برداری می رسد .

اختصاص ۵۵۰ میلیون تومان اعتباربرای توسعه کتابخانه های عمومی فومن

فرماندار فومن گفت : این اعتباربرای بازسازی و تجهیز ۴ کتابخانه ی عمومی  فومن ،ماسوله ،گشت و زیده این شهرستان هزینه می شود. امام جمعه فومن هم در این نشست خواستار تکمیل  ساختمان کتابخانه عمومی ماکلوان شد.

بهره برداری طرح های عمرانی _ توسعه ای در هفته دولت در سیاهکل

۳۱ طرح عمرانی هم هفته دولت در سیاهکل به بهره برداری می رسد فرماندار سیاهکل گفت : این طرح ها با ۵۵ میلیارد تومان هزینه  در بخش های عمرانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی افتتاح می شوند .

بازارهای ماسال زیرذره بین ناظران

 فرماندار ماسال با تاکید برتشدید نظارت بربازار جریمه ی صاحبان 14 واحد صنفی  متخلف به مبلغ ۱۸ میلیون تومان با اجرای طرح  نظارتی مشترک اداره صمت و اصناف  دراین شهرستان خبرداد.

بهره برداری طرح های عمرانی هفته دولت در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر هم از بهره برداری ۴۱  طرح عمرانی با بیش از ۷۱ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی ۱۳۵ نفر دربخش های مختلف تولیدی،خدماتی در این شهرستان خبرداد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.