بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

حذف موریانه‌وار مطالب دینی در کتب درسی

حذف موریانه‌وار مطالب دینی در کتب درسی

تفصیل ماجرا از زبان معلم کلاس هفتم:سر کلاس درس ادبیات پایه هفتم از دانش‌آموزان خواستم تا از روی درس سفرنامه اصفهان بخوانند و همزمان به کتاب خودم نگاه می‌کردم.

چند خطی که دانش آموز خواند و به این جمله رسید بی‌بی وقت نماز صبح بیدارم کرد برایم بار و بندیل بست من هم بیکار ننشستم (با تعجب به دانش‌آموز و کتابم نگاه کردم که چرا دانش‌آموز جمله "من هم نماز خواندم" را نخواند!!)

بعد از چند دقیقه باز به این جمله رسید: "ظهر شد. صدای اذان آمد". در کمال ناباوری دیدم که گفت: "کار اکبرآقا تمام شد" ( در حالی که در کتاب من نوشته بود: "من هم وضو گرفتم و نماز خواندم")

با تعجب بلند شدم و نگاهی به کتاب دانش‌آموزان انداختم دیدم که در هر دو صفحه، جمله نماز خواندن مجید حذف شده است!!

امیدواریم آقای رئیسی و وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر اصلاح کنند.اصلاح و توضیح لازم است که این اقدام مربوط به کدام دولت است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.