بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مراسم سومین روز شهادت جانباز ۷۰درصد اسماعیل موسی پور در مسجد ابوالفضل طالم سه‌شنبه سنگر برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان امام جمعه سنگردرمراسم با تبیین مقام شامخ شهدا و جانفشانی های آنان برای امنیت وآرامش  کشوربرضرورت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین برای پاسداشت ارزشهای والای شهدا تاکید کرد. جانباز شهید اسماعیل موسی پور  3 روزپیش ؛ پس از تحمل سال ها رنج و بیماری ناشی از عوارض شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.       

یادواره شهید سید جواد موسوی از شهید دوران دفاع مقدس و ۱۴شهید روستای شنبه بازار فومن هم در مسجد ولی این روستا، برگزار شد.    

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کافی،از روحانیان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و جانفشانی های آنان در دفاع از اسلام و انقلاب  گفت:  در این برهه از زمان که دشمنان برای از بین بردن  دستاوردهای انقلاب  جوانان و نوجوانان را  نشانه  گرفته اند ملت همیشه هوشیار انقلاب اسلامی هوشمندانه نقشه های شوم آنان را خنثی می کنند و نمونه بارز آن  هم حضور پرشورمردم انقلابی در راهپیمایی گسترده  22بهمن

بود.

در لاهیجان هم یادواره شهید مدافع امنیت حمیدرضا پورنوروز و شهدای روستای توستان در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار شد. 

سیدعلیرضا رفیعی از راویان ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا  و جان فشانی های آنان گفت : شهدا برای حفظ امنیت و آرامش کشور با فداکاری و ازخود گذشتگی  برای ما امنیت به ارمغان آوردند و امروز باید رهروی راه پاکشان باشیم.

به مناسبت عید سعید مبعث  از المان شهدای روستای کفش کن محله از توابع بخش اطاقور رونمائی شد.

در مراسمی هم ازنرم افزار فضای مجازی سپاه ناحیه سیاهکل  هم رونمایی شد.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه سیاهکل گفت : این نرم افزار با هدف افزایش سواد رسانه ای و شناختی درفضای مجازی وترویج هرچه بیشتر جهاد تبیین، توسط شبکه سایبری انقلاب اسلامی واحد خواهران شهرستان سیاهکل رونمایی شد .

شب خوش درپناه حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.