بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت ( ۲۹ فروردین ۱۴۰۲)

گیلان در روزی که گذشت ( ۲۹ فروردین ۱۴۰۲)

مهلت نام نویسی دومین نوبت کنکورتا  ۳۰فروردین 

فرصت ثبت نام برای جاماندگان نوبت دوم کنکور سراسری فردا به پایان می رسد. داوطلبان فقط  تا ساعت ۲۴ فردا فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نام نویسی کنند. این آزمون در روزهای پنج‌ شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر برگزار خواهد شد .     

توزیع بسته های معیشتی در سیاهکل 

سرهنگ علی یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل  از  تداوم همدلی مومنانه و توزیع بسته های معیشتی بین خانوادهای کم برخودار در سیاهکل خبر داد.

گلریزان خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد صومعه سرا

رئیس ستاد دیه گیلان دراین مراسم گفت ۵۲ زندانی جرایم غیرعمد در زندان غرب گیلان با ۷۵میلیارد تومان بدهی چشم انتظار خیران است . امام جمعه و رئیس دادگستری صومعه سرا هم با اشاره به کمک ۶۰۰ میلیونی تومانی خیران در جشن گلریزان این شهرستان بر تداوم کمک های خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تاکید کردند.

جشن گلریزان در خمام  

در خمام هم خیران در جشن گلریزان ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند . فرماندار خمام گفت:با اهدا این مبلغ ، زمینه آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان فراهم شد.

صدور بیش از ۶۰۰ جلد سندمالیکت شهری و روستایی در املش 

رئیس بنیاد مسکن شهرستان املش گفت : در کاری مشترک و جهادی بین بنیاد مسکن و ثبت اسناد این شهرستان پارسال ۶۷۳ جلد سند مالکیت در این شهرستان صادر شد که ۳۲۱ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۵۲ جلد هم سند مالکیت شهری است که شهرستان املش در هر دو بخش صدور سند مالکیت روستایی و شهری رتبه نخست را در گیلان کسب کرد.

بهرمندی بیش از ۵۶ هزارشهروند آستارایی ازخدمات بیمه سلامت

فرماندار آستارا با اشاره به بیمه سلامت ۶۰ درصد مردم این شهرستان گفت : این افراد از خدمات درمانی ۴۹ موسسه طرف قرارداد با اداره بیمه سلامت شهرستان بهره مند می شوند.

هم اندیشی برای هرچه بهتربرگزاری ویژه برنامه های سالگرد ارتحال آیت الله بهجت

فرماندار فومن با اشاره به ضرورت معرفی و تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت از برگزاری ۶۰ ویژه برنامه در سالگرد ارتحال این عالم ربانی در این شهرستان خبرداد.

افتتاح  طرح های بنیاد مسکن

طرح هادی روستاهای بازکیاگوراب و ناصرکیاده بالاشهرستان لاهیجان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام بهره برداری شد.

این ۲پروژه،آسفالت راه روستایی به مساحت ۷هزارمترمربع با ۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتباربه بهره برداری رسید. 

لایروبی نهرهاوکانال های کشاورزی در کوچصفهان

بخشدار کوچصفهان در جلسه قرارگاه آب کشاورزی در مژده این بخش  بر ضرورت بیمه شالیزار تاکید کرد و گفت: در فصل زراعی جدید  ۴۵ کیلومتر رودخانه ها و نهرهای کشاروزی  کوچصفهان برای تامین اب شالیزارها به همت مردم و آب منطقه ای لایروبی شد .امام کوچصفهان هم در این نشست بر وحدت رویه بین مسئولان و مردم برای پشت سرگذاشتن سال زراعی پربار تاکید کرد.

مبارزه با ملخ مراکشی در زمین های کشاورزی رودبار

مدیرجهاد کشاورزی رودبار با بیان  تداوم  گشت زنی گروه های کانون یابی در تمام مناطق این شهرستان گفت: برای این کار از آذرماه پارسال تا کنون 2هزار و  ۹۵۰ هکتار از زمین های این شهرستان پایش شدند که   ۴۱۶ هکتار سطح آلوده شناسایی شد.

شب خوش درپناه حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.