بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

زنگ عبرت: در ماه های اخیر که مسئله فاجعه بار کشف حجاب با هجمه خطرناکی که سرمنشا آن در دست استکبار است،

زنگ عبرت:

در ماه های اخیر که مسئله فاجعه بار کشف حجاب با هجمه خطرناکی که سرمنشا آن در دست استکبار است، مطرح شده، تعدادی سخنران اعم از مداح، واعظ، روشنفکرنما که در بین آنها هم نادان بی غرض و هم مغرض معاند وجود دارد، دردهایی از جامعه، اعم از مسائل اقتصادی، اداری و ... کشور را گفتند.

سوال اینجاست که این چه خط مرموزانه ای است و توسط چه اطاق فکری مدیریت می شود و در جامعه توسط بعضی از خواص ساده لوح و یا بعضی خواص مغرض در جامعه در سخنرانی ها تزریق می شود، که هر وقت نظام اراده می کند که با منکری مبارزه کند، آنرا شرطی کرده و آویزان منکری دیگر می کنند؟

درست است که بعضی از فسادها ناشی از مفاسد دیگر است ولی به عنوان مثال نباید وقتی می خواهند جلوی مواد مخدر را بگیرند، عده ای سخنرانی کنند و بگویند جلوی فقر را بگیرید، تا اعتیاد کم شود!. حالا در زمان اوج این فرهنگ برهنگی که عملا ریشه عفت را می کند و باعث جنایات فراوانی می شود، عده ای یاد اختلاس و نظام بانکی می افتند.

آقایان!! چرا قبلاً به فکر ربا و اختلاس و این مقوله نیفتادید؟ و حرفی نزدید؟ جامعه و خواص بدانند که اگر مبارزه با منکری شرطی شد و آنرا به مبارزه با منکری دیگر حواله دادند، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

مبادا این بدعت خطرناک عملیاتی شود که در آینده اگر به ناموس کسی علناً تجاوز کردند، همین افراد توجیه گر ساده لوح و یا مغرض بگویند با متجاوز به ناموس کاری نداشته باشید، بروید مشکل ازدواج را حل کنید!

هشدار که توجیه گناهی با گناهی دیگر، جامعه را متلاشی و به منجلاب میکشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.