بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

افتتاح سایت همراه اول شرکت مخابرات گیلان در موزه میراث روستایی

مدیر کل مخابرات گیلان گفت : برای راه اندازی این سایت 4 میلیارد تومان هزینه شده است . کوچکی نژاد از نمایندگان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی هم گفت : با افتتاح این سایت مشکل آنتن دهی در منطقه سراوان رفع می شود . سرپرست فرمانداری رشت نیز این اقدام شرکت مخابرات را گامی مهم برای ارتقاء خدمات رسانی به مسافران و مردم منطقه دانست.

مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت در فومن برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت فرزند حضرت آیت الله بهجت در این مراسم گفت: آیت الله بهجت بعنوان الگو و نماد عملی اسلام ناب محمدی بود که در طول عمر با برکت خویش به چنان معنویتی رسیده بود که غیر از خداوند تبارک وتعالی به چیز دیگری فکر نمی کرد . 

خسارت باراندگی های چند روز گذشته به شالیزارهای املش

فرماندار املش گفت : باراندگی اخیر به ۱۳۸هکتار از شالیزارهای تازه نشاء شده ی ۲۵روستای این شهرستان ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان خسارت زد.    

مراسم بزرگداشت مرحوم حیسنعلی شبرنگ پدر شهید مهرداد شبرنگ در مسجد آقا سید حسین روستای پس ویشه رشت

حجت الاسلام یاری از روحانیان منطقه در این مراسم گفت : والدین شهدا با تربیت فرزندانی ولایی حق بزرگی بر گردن همه ما دارند. شهید مهرداد شبرنگ در سال ۱۳۶۷بشهادت رسید.

به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی 200 ویژه برنامه در گیلان اجرا می شود.   

ویزیت رایگان اهالی روستای شیخعلی کلایه لاهیجان

سرپرست جمعیت هلال احمر لاهیجان گفت : ۴ پزشک متخصص و یک پزشک عمومی به روستای شیخعلی کلایه بخش رودبنه رفتند و ۱۰۰ نفر از اهالی این روستا و روستاهای اطراف را رایگان معاینه کردند.  

شب خوش درپناه حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.