بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی گذشت ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ )

گیلان در روزی گذشت ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ )

توزیع بیش از 26 هزار حلقه لاستیک درگیلان

آقای محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان گفت : این لاستیک هابه سفارش مشتریان ازکارخانه تحویل وبا حذف واسطه گری به مصرف کنندگان دراستان تحویل داده شد. 

برگزاری نخستین همایش بزرگداشت پیرشرفشاه 

پدرشعرگیلکی دررضوانشهر .فرمانداررضوانشهر دراین همایش گفت: انتقال اندیشه مفاخروبزرگان به نسل های آینده ضروری است و برای این کارباید  ازابزارهنربیشتراستفاده کرد .سید شرفشاه، شاعروعارف نامدارگیلانی نخستین شاعری است که به گیلکی شعر گفته، اشعاری ازوی به زبان گیلکی وتالشی درمجموعه ای به نام دیوان پیرشرفشاه جمع آوری شده است.                                                         

دیدار با خانواد ه شهید عبدی و رحیمی

فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه جمعی ازمسوولان با حضوردرمنزل شهیدان لقمان عبدی وناصررحیمی دردیلمان سیاهکل با خانواده های انان دیدارکردند.سردارعبدالله پورهمچنین دربازدیدازگلزارشهدای روستای ملامحله دیلمان برضرورت شتاب گیری بازسازی وتکمیل آن تاکید کرد.  

نیاز به اعتبار برای  چهارخطه کردن محور رانکوه  

برای تکمیل طرح چهارخطه کردن محوررانکوه به املش به ۹۰میلیارد تومان اعتبارنیازاست.  نماینده مردم املش  طرح گفت تا امروزبرای مرحله ی نخست  طرح چهارخطه کردن محوررانکوه به املش با پیشرفت  20 درصد ۴ونیم میلیارد تومان اعتبارهزینه شده و برای تکمیل همین مرحله ی  به  ۲۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است .  

جلسه ستاد اقامه نماز، امربه معروف و نهی از منکر واربعین

 امام جمعه و فرماندار آستارا در جلسه مشترک ستادهای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و اربعین  بر ضرورت حضورمسولان دستگاه های اجرایی برای پاسخگویی مشکلات شهروندان ، مردمی ترکردن هرچه بیشتر امر به معروف ونهی ازمنکروبرنامه ریزی ها برای هرچه بهتر برگزاری آیین های ویژه اربعین تاکید کردند.       

برنامه ریزیها برای غنی سازی اوقات فراغت بیش از ۱۲هزار نفراز دانش آموزان فومنی 

 فرماندار فومن در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت : برای غنی سازی اوقات فراغت این  دانش آموزان  ۱۶۹ پایگاه در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی عفاف و شهید ادبی این شهرستان پیش بینی شد .   

آغازطرح نهضت آسفالت درلاهیجان

شهردارلاهیجان گفت:درمرحله ی نخست اجرای این طرح 51 هزارمترمربع از معابرشهری با حدود 17 میلیارد تومان اعتبار ترمیم وآسفالت می شود.

شب خوش درپناه حق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد